رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4

دانلود کارتون Chico Bon Bon

دانلود کارتون Chico Bon Bon ، ساخت این کارتون از سال 2020 شروع شده و مخصوص کودکان 4 سال می باشد ، که بچه ها اونو با اسم انیمیشن چیکو بن بن میشناسن. کارتون چیکو بن بن در طول مدت ساختش در 4 فصل تولیده شده است. این کارتون جمعا شامل 38 قسمت میشه ، که هر قسمت از اون در حدود 14 دقیقه است و فرزند شما رو در حدود 9 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار میده. داستان کارتون Chico Bon Bon بگونه ای نوشته شده که هم میتونه در مسیر پرورش کودک 2 زبانه کمکتون کنه و هم میتونه باعث رشد و پرورش استعداد کودک بشه.

 

دانلود کارتون Chico Bon Bon زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن Chico Bon Bon: Monkey with a Tool Belt درباره یه میمون بامزه و مهندس هست که کلی ابزار آلات مهندسی داره و هر وقت کسی دچار مشکلی میشه ، اون میره تا بهشون کمک کنه. انیمیشن Chico Bon Bon با داشتن مکالمات تفکیک شده ، هم میتونه در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم خوب عمل کنه و هم کودک رو با اصطلاحات و کلمات مهندسی و ماشین آلات آشنا میکنه. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به کودک ، انیمیشن چیکو بن بن میتونه اطلاعات عمومی کودک رو بالا ببره و در نهایت باعث رشد استعداد فرزندتون بشه. کارتون Chico Bon Bon: Monkey with a Tool Belt درباره ماشین آلات و طرز کار اونا صحبت میکنه و کامل اونا رو به بیننده توضیح میده. فرزند شما با تماشای انیمیشن چیکو بن بن میتونه هم در مسیر پرورش کودک دوزبانه موفق بشه و هم اطلاعات عمومیش رو بالا ببره. همچنین در طول کارتون چیکو بن بن شخصیت های اصلی با هم همکاری میکنن که روحیه کار تیمی رو در فرزند شما زنده میکنه.

 

تماشای آنلاین کارتون Chico Bon Bon زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Chico Bon Bon بر پایه تکرار است و هر وقت مشکلی پیش میاد شخصیت ها سعی میکنن با اون چیزی که قبلا یاد گرفتن ، مشکل رو حل کنن و وقتیکه نمیشه ، یه راه حل جدید پیدا میکنن که این مسئله کودک رو در حل مسائل و مشکلات یاری میده. همونطور که در بالا هم اشاره کردیم این کارتون مخصوص کودکان 4 سال به بالا تولید شده و حتما این نکته رو مد نظر قرار بدین. در ضمن پیشنهاد 2 زبانه شو به شما اینه که اگه فرزندتون از انیمیشن Chico Bon Bon خوشش اومد ، حتما کارتون Bob the Builder رو هم براش تهیه کنین که مکمل همدیگه باشن. در پایان هم اگر سوال یا مشکلی در مسیر پرورش کودک 2 زبانه داشتین حتما اونو با کارشناسان ما در میون بزارین تا بتونن شما رو راهنمایی کنن.