رده سنی
3
3 سال به بالا
سطح
شکوفه : ادامه بده، اینها قدم های اولیه هستن
مکالمه
کارتون سرتاسر مکالمه است
پیام آموزشی
همه چی تموم، اینو از دستش نده
خشونت
بدون صحنه های خشن
ترسناک
هیچ صحنه ترسناکی در کارتون نیست
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4
  • فصل 5
  • فصل 6
  • فصل 7

دانلود کارتون Blaze and the Monster Machines

دانلود کارتون Blaze and the Monster Machines ، این کارتون که مخصوص کودکان 3 ساله است و بچه ها اونو با اسم انیمیشن بلیز و ماشین های غول پیکر میشناسن. کارتون بلیز و ماشین های غول پیکر از سال 2014 تاکنون در 7 فصل و در قالب 128 قسمت 23 دقیقه ای تولید شده است ، که میتونه فرزند شما رو در مسیر پرورش کودک دوزبانه در حدود 49 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Blaze and the Monster Machines درباره بلیز هست که همراه با دوستاش در شهر ماشین های غول پیکر زندگی میکنن و در هر قسمت با چند مشکل روبرو میشن که با کمک هم این مشکلات رو حل میکنن.

 

دانلود کارتون Blaze and the Monster Machines زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن بلیز و ماشین های غول پیکر میتونه هم در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیر مستقیم مفید باشه و هم اینکه داستان و شخصیت های اون بگونه ای نوشته شده که به کودک اطلاعات بسیار مفیدی آموزش میده. در زمینه آموزش زبان انگلیسی بصورت غیر مستقیم ، مکالمات و جملات انیمیشن Blaze and the Monster Machines بصورت کاملا حرفه ای و سنجیده شده است ، که با تماشا و در صورت تکرار ، فرزند شما میتونه اونا رو یاد بگیره و در شرایط مناسب از این کلمات استفاده کنه. همچنین شخصیت ها و داستان انیمیشن بلیز میتونه برای کودک بسیار آموزنده باشه و همچنین میتونن برای کودک ، شخصیت ها الگوهای مناسب رفتاری باشن. علاوه بر این ، انیمیشن Blaze میتونه موضوعات علمی، ریاضی و مهندسی رو به فرزند شما آموزش بده تا در این زمینه نیز اطلاعات کسب کنه و از هم سن های خودش بتونه جلو بزنه و استعداد فرزندتون شکوفا بشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Blaze and the Monster Machines زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

در صورتی که فرزندتون از این کارتون خوشش اومده ، میتونین کارتون Animal Mechanicals رو هم براش تهیه کنین تا در مسیر پرورش کودک 2 زبانه مکمل همدیگر باشن. نکته ای که باید به اون توجه داشته باشین اینه که کارتون Blaze and the Monster Machines برای کودکان 3 سال به بالا تولید شده و مناسب این سنین هست. و مسئله آخر هم اگر هر سوال یا مشکلی داشتین میتونین از بخش تماس با ما در وبسایت دوزبانه شو با مشاورین ما تماس بگیرین تا هر چه بیشتر راهنماییتون کنن و با هم به سمت پرورش کودک 2زبانه حرکت کنیم.

نظرات

رحیم توسلیان
فصل دو قسمت 12 لینکش اشتباهه. لینک میشه به قسمت نهم. ممنون میشم اصلاح بفرمایید
2 زبانه شو

درود بر شما.

ممنون که اطلاع دادین. اصلاح شد.