رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Wandering Wenda

دانلود کارتون Wandering Wenda ، این کارتون که بچه ها با اسم وندای سرگردان اونو میشناسن ، مناسب بچه های 3 سال به بالا تهیه شده ، تا هم زبان انگلیسی رو بهشون یاد بده و هم مسائل مختلف بچگونه رو بهشون آموزش بده. کارتون وندای سرگردان بصورت یک فصل تولید شده که شامل 26 قسمت میشه. این 26 قسمت در طول 2 سال تولید و پخش شده است. یک از ویژگی های خاص انیمیشن Wandering Wenda اینه که میتونه بصورت غیرمستقیم آموزش خواندن و نوشتن رو به فرزندتون یاد بده.

 

دانلود کارتون Wandering Wenda زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون وندرینگ وندا داستانی بسیار جذاب برای کودکان داره ، بطوری که در این کارتون شخصیت اصلی یعنی وندا با دوستاش کلی ماجراجویی های مختلف انجام میدن ، که این ماجراجویی ها، آموزش های مخصوصی رو برای کودکان به ارمغان میاره. به عنوان مثال انیمیشن وندای سرگردان با مکالمات، لغات و اصطلاحاتی که بکار میبره ، به کودکان بصورت غیر مستقیم زبان انگلیسی رو آموزش میده ، که در صورت تکرار میتونه بسیار مفید باشه و شما رو در پرورش کودک دوزبانه موفق کنه. همچنین کارتون Wandering Wenda علاوه بر بار آموزش زبان انگلیسی ، میتونه به کودک شما مسائل مختلفی مثل کار تیمی، مسئولیت پذیری و اجتماعی بودن رو آموزش بده ، تا در زندگی روزمره خودش ، از سایر بچه ها جلوتر باشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Wandering Wenda زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

اگر میخواهید که در مسیر پرورش کودک دو زبانه موفق باشید ، حتما به توصیه های وبسایت 2 زبانه شو توجه کنید و طبق اونا پیش برید و نه افراط کنید و تفریط. در نهایت دقت کافی داشته باشید که کارتون Wandering Wenda برای کودکان بالای 3 سال تولید شده ، که علاوه بر آموزش غیر مستقیم مکالمه ، میتونه آموزش خواندن و نوشتن رو بصورت کاملا ویژه داشته باشه. پیشنهاد میکنیم اگر فرزندتون از این کارتون استقبال کرد ، کارتون Angelina Ballerina The Next Steps رو هم حتما براش تهیه کنید تا مکمل همدیگر باشند. اگر در هر زمانی سوالی یا مشکلی داشتین میتونین همه روزه با کارشناسان ما تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن.