رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Between the Lions

دانلود کارتون Between the Lions ، این مجموعه عروسکی از سال 2000 تا 2010 تولید و پخش شد و بچه ها اونو با اسم انیمیشن در میان شیرها میشناسن. کارتون در میان شیرها در طول پخش 11 ساله خودش ، در 10 فصل تولید شد که جمعا شامل 130 قسمت 26 دقیقه ای است و قراره فرزند شما رو به مدت 56 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Between the Lions درباره یک خانواده شیر هست که به همراه حیوانات دیگه مثل دایناسور، مرغ و... داخل کتابخانه کار و زندگی میکنن و هر روز کلی ماجرای متفاوت رو تجربه میکنن.

دانلود کارتون Between the Lions زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن در بین شیرها بگونه نوشته شده است که هم میتواند در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیر مستقیم استفاده بشه و هم اطلاعات عمومی کودک رو درباره محیط اطرافش بیشتر کنه. انیمیشن Between the Lions معمولا در کتابخانه اتفاق میافته و شخصیت های اصلی اون ، حیوانات بامزه ای هستن که هم کودک رو با این محیط و کتاب آشنا میکنن و هم کودک شما درک بهتری از حیوانات مختلف رو بدست میاره. همچنین هدف اصلی از ساخت انیمیشن در میان شیرها ، آموزش ادبیات و خواندن در زبان انگلیسی است تا هم کودک رو با این مفاهیم آشنا کنه و هم بهش خواندن رو آموزش بده. بدلیل در خواست های شما مبنی بر ارائه کارتون آموزش خواندن برای کودک ، این کارتون رو بررسی و برای شما عزیزان قرار دادیم تا در مسیر پرورش کودک 2 زبانه بتونه کمکتون کنه.

تماشای آنلاین کارتون Between the Lions زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

اگر فرزندتون از کارتون در میان شیرها خوشش اومده و میخواد تماشاش کنه ، وبسایت 2 زبانه شو به شما توصیه میکنه تا کارتون Sid the Science Kid رو هم تهیه کنین تا در آموزش زبان انگلیسی به کودک مکمل همدیگر باشن. کارتون Between the Lions مخصوص کودکان 4 سال به بالا ساخته شده و مناسب این سنین می باشد، پس اگر فرزندتون 4 سالش شده با اطمینان خاطر این انیمیشن رو براش تهیه کنین. در پایان ممکنه در این مسیر دچار سختی ها و مشکلات و سوالات زیادی بشین که در این صورت حتما از مشاورین ما راهنمایی بگیرید تا بهترین راه کار رو برای آموزش غیرمستقیم زبان انگلیسی به کودک بهتون معرفی کنن.