رده سنی
3
3 سال به بالا
  • بخش 1
  • بخش 2
  • بخش 3
  • بخش 4
  • بخش 5
  • بخش 6
  • بخش 7
  • بخش 8
  • بخش 9

دانلود کارتون My Magic Pet Morphle

دانلود کارتون My Magic Pet Morphle ، اصالتا در سال 2011 تولید و پخش شد ، که بچه ها با نام کارتون مورفل پت جادویی من میشناسنش. اولین بار این کارتون توسط یک کانال یوتیوبی پخش شد که بعد ها بدلیل استقبال کودکان از این کارتون ، توسط نتفلیکس خریداری شد و در سال 2019 توسط این شبکه منتشر و ادامه قسمت های اون ساخته شد. کارتون مورفل نکات آموزشی زیادی داره که اولین و مهمترین اونها ، آموزش غیرمستقیم زبان انگلیسی هستش ، که با انتخاب مکالمات و لغات مناسب کودکان ، میتونه بصورت غیر مستقیم و بدون مشکل به فرزند شما زبان انگلیسی رو یاد بده. همچنین در زمینه معرفی و آموزش لغات ابتدایی زبان انگلیسی ، کارتون My Magic Pet Morphle عالی عمل میکنه و طولی نمیکشه که فرزند شما با زبان انگلیسی بصورت عمومی آشنا میشه و در ادامه مسیر پرورش دوزبانه حتما کمک حال شما خواهد بود.

دانلود کارتون My Magic Pet Morphle زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

همچنین کارتون Morphle علاوه بر آموزش غیر مستقیم زبان انگلیسی ، مسائل و نکات بسیار مفیدی رو به فرزند شما آموزش خواهد داد ، که از جمله اونا میشه به معرفی روش های حل مسائل و مشکلات اشاره کرد ، که مورفل در طول کارتون وقتی شخصیت اصلی کارتون یعنی میلا به مشکل میخوره ، بهش یاد میده که چطور مشکلات رو حل کنه. همچنین فرزند شما با تماشای این کارتون ، خلاق بودن رو یاد خواهد گرفت که چطور در مسائل مختلف خلاقیت بکار ببره و همچنین اجتماعی بودن و دوست پیدا کردن رو به کودک بخوبی آموزش میده ، تا در محیط پیش دبستانی و مدرسه دچار مشکل نشه. داستان کارتون مورفل و میلا درباره دختری بنام میلا هست که یه حیوان خانگی بسیار بامزه و جادویی به اسم مورفل داره که میتونه به هر شکلی که میخواد در بیاد. اکثر مواقع به اون شکلی که میلا میخواد در میاد و به بچه ها روش های حل مشکل و دوست پیدا کردن و خلاق بودن رو بطور کلی آموزش میده.

تماشای آنلاین کارتون Morphle زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

طبق تجربه خودمون و اون چیزی که والدین گفتن ، انیمیشن Morphle علاوه بر اینکه هم میتونه در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیر مستقیم موفق باشه و لغات و جملات کلیدی مکالمه رو به کودکان آموزش بده، در زمینه های پرورش استعداد کودک هم موفق عمل میکنه و همچنین شخصیت اصلی کارتون الگوی رفتاری خوبی برای کودک است ، چرا که رفتارهای مناسبی ازش در موقع برخورد با دیگران و مشکلات سر میزنه. ما انیمیشن My Magic Pet Morphle رو در رده سنی 3 سال به بالا به شما پیشنهاد میکنیم و خواهشمندیم این موضوع رو حتما مد نظر داشته باشین و اگر فرزندتون سنش کمتر هست از کارتون های دیگه که مناسب سنین پایین تر هستن استفاده کنین. همچنین اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومد ، پیشنهاد میکنیم کارتون Wallykazam رو هم برای فرزندتون تهیه کنین. اگر هم هر جایی در مسیر پرورش کودک چند زبانه دچار مشکل یا تردید شدین ، حتما از مشاورین ما راهنمایی بگیرین تا بتونین بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان در پرورش کودک چندزبانه موفق باشین.