رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Sid the Science Kid

دانلود کارتون Sid the Science Kid ، انیمیشن علمی سید پسر دانشمند ، یک انیمیشن آمریکایی است که تولید آن در سال 2008 شروع شده و در سال 2013 خاتمه یافته است. کارتون Sid the Science Kid شامل 68 قسمت نیم ساعته بوده و در 2 فصل عرضه شده است. هدف کلی این سریال یافتن جواب برای سوال " این چطور ممکنه؟ " است، که در تمام قسمت های این انیمیشن سریالی، شخصیت اصلی یعنی سید به دنبال یافتن جواب برای این سوال است. ایده اصلی ساخت کارتون سید کودک دانشمند ، یادگیری استاندارد های اصلی علوم، علوم پیش دبستانی و یادگیری شناختی به زبانی کاملا ساده است تا فرزند شما در کنار یادگیری زبان انگلیسی، به روشی کاملا سرگرم کننده، مسائل ساده علوم را نیز یاد بگیرد، بطوری که شخصیت اصلی انیمیشن یعنی سید با حالتی کمدی و با زبانی ساده در پی یافتن پاسخ برای اینکه چیزها چطور کار می کنند، است. سید همچنین برای یافتن پاسخ سوالات خود از دوستان خود می و گابریلا کمک می گیرد و ناگفته نماند که معلم سید، سوزی و خانواده اش نیز در یافتن پاسخ سوالاتش به او کمک می کنند.

 

دانلود کارتون Sid the Science Kid زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون سید دانشمند برای نتیجه دهی مناسب برای فرزند شما و داشتن بازدهی بالا هم در یادگیری زبان و هم علوم به قسمت های هفتگی تقسیم شده است ، که موضوع قسمت های هر هفته مربوط به یک موضوع خاص علمی است. برای مثال هفته اول شامل 5 قسمت است که درباره ابزار های علمی هستند (ازجمله اندازه گیری، جدول، مشاهده، تخمین و...) که فرزند شما با مشاهده این قسمت ها با مفهوم کلی این عناوین آشنا خواهد شد و یاد خواهد گرفت که مثلا تخمین چیست و چطور انجام می شود، آن هم با مفاهیم کاملا انگلیسی که در طولانی مدت لغات مربوط به علوم و نحوه بیان صحبت درباره مباحث علمی را یاد خواهد گرفت. هفته دوم نیز شامل 5 قسمت و درباره ی تغییر شکل اجسام است (مانند انجامد، ذوب، پوسیدگی و رشد)، هفته سوم حس های شش گانه را توضیح میدهد که چی هستند و چطور کار می کنند. در هفته چهارم موضوع انیمیشن روی سلامتی تمرکز دارد (مانند نحوه مسواک زدن، خوردن غذا و...)، هفته پنجم حول محور ماشین های ساده (چرخ، اهرم، قرقره و...) میگردد و در هفته ششم علوم عملی را آموزش میدهد. در هفته هفتم فرزند شما با بدن انسان آشنا می شود و در هفته هشتم درباره آب و هوا یاد خواهد گرفت. لازم به ذکر است که قسمت های مربوط به روز جمعه کارتون سید طوری طراحی شده اند که تمام قسمت های پخش شده در آن هفته را مرور میکند و خلاصه اجمالی درباره آنها بیان میکند و درباره هدف اصلی آن هفته حرف میزند، تا روند یادگیری با تمرین و تکرار ، تثبیت شود.

 

تماشای آنلاین کارتون Sid the Science Kid زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

هر قسمت از انیمیشن سید پسر دانشمند به بخش های مختلفی تقسیم شده است که با یک مدل ثابت روند آموزش را مفید تر می کند. از جمله بخش های اصلی این انیمیشن می توان به زمان صبحانه (سید عنوان اصلی قسمت را فریاد میزند و خانواده اش درباره موضوع توضیح می دهند)، یافتن دوستان (سید در مدرسه به دنبال دوستان خود میگردد و بعد از یافتن آنها با هم بازی می کنند)، ایده اصلی چیه (سید سوال خود را درباره نحوه کار چیزی مطرح می کند)، سوالات سید (در این بخش سید تک تک سوالات خود را مطرح می کند و دوستانش پاسخ آنها را می دهند)، زمان مشکل (سید چیزی را که با آن مشکل دارد را نشان میدهد)، آزمایشگاه (سید به همراه دوستانش آزمایشاتی را برای یافتن جواب سوال خود انجام می دهند)، خنده و شادی (زمان خنده و تعریف جک)، وقت بازی (کلاس تمام می شود و بچه ها بازی می کنند)، خواندن با سوزی (سوزی شروع به خواندن آهنگ درباره موضوع قسمت می کند)، رانندگی با مادر بزرگ (مادربزرگ سید داستان های بچگی خودش را به سید و دوستانش تعریف می کند)، دانشمند در خانه (سید درخانه شروع به یافتن پاسخ به سوالات خود می کند)، ایده بزرگ سید (سید قبل از رفتن به خواب درباره روش های حل مسائل فکر می کند). کودک شما با تماشای انیمیشن Sid the Science Kid ، هم اصطلاحات و کلمات زبان انگلیسی را یاد خواهد گرفت و هم کلمات اختصاصی علوم و هم خود علوم را در محیطی کاملا سرگرم کننده یاد خواهد گرفت. حتما توجه داشته باشید که فرزند خود را به اجبار به تماشای کارتونی فقط برای یادگیری زبان انگلیسی جلوی تلویزیون و یا گوشی ننشانید. صرفا این کارتون ها را برای سرگرمی و خنده و گذران وقتش پخش کنید و بگذارید خودش بخواهد که انیمیشن را پخش کنید. در این صورت در یک بازه زمانی معین نتیجه تماشای این کارتون ها را با چشم خود خواهید دید.