رده سنی
7
7 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • فصل 4
  • Specials

دانلود کارتون Carmen Sandiego

دانلود کارتون Carmen Sandiego ، این کارتون برای کودکان بالای 7 سال ساخته شده و بچه ها اونو با اسم کارمن سندیگو میشناسن. کارتون کارمن سندیگو در طول پخش 3 ساله خودش در 4 فصل 32 قسمتی تولید شده ، که هر قسمتش در حدود 24 دقیقه است و میتونه فرزند شما رو در مسیر پرورش کودک دو زبانه ، به مدت 13 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Carmen Sandiego درباره دختری هستش که به شکل رابین هود عمل میکنه و اشیائی که از افراد شرور میگیره رو به صاحبان حقیقی اونا برمیگردونه.

 

دانلود کارتون Carmen Sandiego زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن کارمن سندیگو علاوه بر اینکه میتونه در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودک شما موفق عمل کنه ، میتونه مسائل و موضوعات مختلفی رو به کودک آموزش بده که در ادامه به اونا اشاره میکنیم. انیمیشن Carmen Sandiego میتونه با مکالماتی که داره و مناسب سنین 7 ساله نوشته شدن ، در طولانی مدت در ذهن کودک بمونه تا بتونه در شرایط مناسب از این جملات استفاده کنه. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی به کودک ، کارتون کارمن سندیگو میتونه فرزند شما رو با موضوعاتی مثل فرهنگ کشورهای مختلف، موقعیت های جغرافیایی مختلف، انواع آب و هوا و مسائلی نظیر اینها آشنا کنه.

 

تماشای آنلاین کارتون Carmen Sandiego زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

با تماشای کارتون Carmen Sandiego فرزند شما علاوه بر موفق شدن در زمینه پرورش کودک 2زبانه میتونه استعدادش رو هم شکوفا کنه و از هم سن های خودش جلو بزنه. در صورتی که فرزند شما از انیمیشن کارمن سندیگو خوشش اومده ، سایت 2 زبانه شو توصیه میکنه حتما کارتون Spirit Riding Free رو هم براش تهیه کنین. در نهایت کارتون Carmen Sandiego مخصوص کودکان 7 سال ساخته شده و اگر فرزندتون 7 سالش شده میتونین به خیال راحت این کارتون رو برای پرورش کودک 2زبانه تهیه کنین. اگر سوال یا مشکلی در این مسیر داشتین میتونین از بخش تماس با ما سایت دو زبانه شو با مشاورین ما تماس بگیرین و ازشون راهنمایی بخواین.