رده سنی
4
4 سال به بالا

دانلود کارتون Ranger Rob

دانلود کارتون Ranger Rob ، این کارتون که بچه ها اون رو با اسم فارسی رنجر راب میشناسن ، مناسب سنین بالای 4 سال می باشد. کارتون رنجر راب از سال 2016 تا 2021 در 3 فصل عرضه شد که جمعا شامل 66 قسمت 24 دقیقه ای است، و میتونه فرزند شما رو بمدت 26 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Ranger Rob درباره پسری ۱۰ ساله، پرانرژی و پرشور بنام باب است که مسئول محافظت از پارک بزرگ بیگ اسکای است. هر قسمت از این انیمیشن شامل اتفاقاتی است که رنجر باب سعی میکنه اون مشکلات رو از بین ببره و از پارک و حیوانات اونجا محافظت کنه.

 

دانلود کارتون Ranger Rob زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن رنجر راب بار آموزشی بسیار فراوانی رو میتونه برای فرزند شما به ارمغان بیاره، هم از لحاظ آموزش زبان انگلیسی به کودک و هم پرورش رشد و استعداد کودک میتونه مفید باشه. انیمیشن Ranger Rob شامل مکالمات پایه ای و پرکاربردی هست که بین شخصیت های کارتون رد و بدل میشه و در صورت تکرار پخش ، میتونه تاثیر آموزشی مثبتی داشته باشه و شما رو در پرورش کودک دوزبانه موفق کنه. علاوه بر این کارتون راب رنجر میتونه کودک رو با مفاهیم طبیعت، حیوانات، اکوسیستم و راه های حفاظت از اونا آشنا کنه. طبق نظرسنجی های انجام گرفته، شخصیت اصلی کارتون بدلیل محافظت از حیوانات و طبیعت میتونه الگوی آموزشی خوبی برای کودک شما باشه و فرزندتون رو با طبیعت و حیوانات آشنا کنه.

 

تماشای آنلاین کارتون Ranger Rob زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

پس کارتون Ranger Rob هم میتونه جزو کارتون های یک تیر و دو نشون باشه که تهیه اونو حتما توصیه میکنیم. اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومد ، توصیه میکنیم حتما کارتون Spidey and His Amazing Friends رو هم براش تهیه کنید. کارتون Ranger Rob مناسب سنین 4 سال به بالا است تا بتونه در پرورش کودک دو زبانه مفید واقع بشه. در نهایت برای اینکه بتونین در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم موفق باشید باید نکاتی رو بدونین که این نکت رو در مقالات سایت و پیج اینستاگرام ذکر میکنیم. به شما عزیزان توصیه میکنیم که حتما مطالعه کنید و در صورت وجود هرگونه ابهام با مشاورین ما تماس بگیرین و راهنمایی بخواین.