رده سنی
7
7 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Best Sports Ever

دانلود کارتون Best Sports Ever ، این کارتون به مدت 3 سال در حال پخش بود و بچه ها اونو با اسم انیمیشن بهترین ورزش ها میشناسن. کارتون بهترین ورزش ها در طول پخش 3 ساله خودش در 3 فصل 80 قسمتی تولید شد. هر قسمتش در حدود 2 دقیقه است و قراره فرزند شما رو بمدت 3 ساعت مستقیما در معرض زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Best Sports Ever درباره پسر جوونی بنام تیو است که دوست داره ورزش های مختلف رو یاد بگیره. بخاطر همین هم میره سراغ ورزش ها و مربی های مختلف تا هم با این ورزش ها آشنا بشه و هم یادشون بگیره.

 

دانلود کارتون Best Sports Ever زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان انیمیشن بهترین ورزش ها طوری نوشته شده که هم بتونه در آموزش زبان انگلیسی بصورت غیر مستقیم به کودک موفق باشه و هم اطلاعات کودک رو از ورزش افزایش بده. انیمیشن Best Sports Ever دارای مکالمات و جملاتی کاملا ساده است که میتونه بصورت غیر مستقیم در ذهن کودک حک بشه و همچنین لغات ورزشی رو هم به کودک آموزش میده. همچنین کارتون بهترین ورزش ها علاوه بر کمک به شما در زمینه پرورش کودک دو زبانه ، میتونه اطلاعات عمومی فرزندتون رو درباره انواع ورزش ها افزایش بده و فرزندتون رو با ورزش های مختلف آشنا کنه. همچنین طبق نظرات والدینی که این کارتون رو برای فرزندشون پخش کردن، انیمیشن Best Sports Ever میتونه به کودک در کشف استعداد ورزشی کمک کنه و شخصیت اصلی کارتون الگوی خوبی برای کودکان در زمینه ورزش است.

 

تماشای آنلاین کارتون Best Sports Ever زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

اگر فرزندتون از انیمیشن بهترین ورزش ها خوشش اومده ، میتونین کارتون Numberblocks رو هم براش تهیه کنین که در پرورش کودک 2 زبانه مکمل همدیگه باشن. همچنین طبق بررسی های وبسایت 2 زبانه شو کارتون Best Sports Ever برای کودکان 7 سال به بالا مناسب می باشد. در نهایت اگر سوال یا مشکلی در مسیر پرورش کودک 2 زبانه دارید حتما با مشاورین وبسایت دو زبانه شو تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن، تا بتونین در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیر مستقیم موفق بشین.