رده سنی
5
5 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Belle and Sebastian

دانلود کارتون Belle and Sebastian ، یک کارتون ژاپنی ماجراجویانه است که بچه ها اونو با اسم بل و سباستین هم میشناسن. کارتون بل و سباستین یه کارتون قدیمی است که در طول پخش یک ساله خودش ، در یک فصل 52 قسمتی ساخته شده که هر قسمت از اون 24 دقیقه است. برای پرورش کودک دوزبانه بهترین روش قرار دادن کودک در معرض مستقیم زبان مورد نظر است ، که با انیمیشن Belle and Sebastian کودک شما قراره 20 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره.

 

دانلود کارتون Belle and Sebastian زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Belle and Sebastian درباره پسری بنام سباستین است که سگی بنام بل داره و همراه با اون از فرانسه به کشور دیگه ای سفر میکنه و با اون به ماجراجویی می پردازه. انیمیشن بل و سباستین میتونه نکات آموزشی زیادی داشته باشه که با رعایت اون میتونین به آموزش غیرمستقیم زبان انگلیسی به کودک بپردازین. در پخش انیمیشن Belle and Sebastian و همچنین انیمیشن های دیگر وبسایت 2 زبانه شو حتما توجه داشته باشید که تکرار کارتون ها میتونه بازدهی رو افزایش بده ، البته اگر فرزندتون علاقه نشون نداد ، نباید اجباری در کار باشه و سعی کنید نظرش رو جلب کنید. مکالمات کارتون بل و سباستین بسیار روان و در محیطی کاملا صمیمی اتفاق میافته که کودک رو مجذوب خودش میکنه ، و در صورت تکرار پخش کارتون میتونین نتیجه بهتری بگیرین. بهترین روش برای بالابردن بازدهی در پرورش کودک 2 زبانه اینه که کارتون ها رو همراه با فرزندتون تماشا کنین و با هم از تماشای اونا لذت ببرین و به آموزش غیرمستقیم زبان انگیلیسی بپردازین.

 

تماشای آنلاین کارتون Belle and Sebastian زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون Belle and Sebastian برای کودکان سنین 5 سال تولید شده و حتما توصیه میکنیم که فرزندتون 5 سالش شده باشه ، تا بتونین این کارتون رو براش تهیه کنین. اگر فرزندتون از کارتون بل و سباستین خوشش اومده ، حتما کارتون The magic school bus rides again رو هم براش تهیه کنین. همچنین ممکنه در مسیر پرورش کودک 2زبانه گاهی دچار سوال و مشکل بشین و سردرگم بشین، در این صورت حتما با مشاورین 2 زبانه شو تماس بگیرین تا راهنماییتون کنن.