رده سنی
4
4 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2

دانلود کارتون Bitz and Bob

دانلود کارتون Bitz and Bob ، این کارتون که محصول سال 2018 است و بچه ها  این کارتون آموزنده رو با اسم کارتون بیتز و باب میشناسن. انیمیشن بیتز و باب از سال 2018 تا امروز در 2 فصل ساخته شده که جمعا شامل 44 قسمت 10 دقیقه ای میشه و میتونه فرزند شما رو به مدت 7 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Bitz & Bob درباره خواهر و برادری بنام های بیتز و باب هست که عاشق انجام کارهای مهندسی هستن و کلی کار مهندسی انجام میدن و به آموزش و ماجراجویی می پردازن.

 

دانلود کارتون Bitz and Bob زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن بیتز و باب هم میتونه از لحاظ آموزش زبان انگلیسی بصورت غیرمستقیم کاربرد داشته باشه و هم میتونه موضوعات مهندسی و مسائل مختلف رو به کودک آموزش بده. کارایی انیمیشن Bitz & Bob از لحاظ پرورش کودک دو زبانه میتونه این باشه که کودک میتونه لغات و جملات مختلفی در زمینه های مختلف از شخصیت های اصلی یاد بگیره و با شرایط استفاده از اونا هم آشنا بشه. همچنین ماجراجویی های شخصیت های انیمیشن بیتز و باب میتونه هم کودک رو با موضوعات مختلف مهندسی  و کارایی وسایل مهندسی آشنا کنه و هم باعث رشد و پرورش استعداد کودک بشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Bitz and Bob زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

در صورتی که فرزندتون از این کارتون خوشش اومد توصیه میکنیم حتما کارتون Bob the Builder رو هم براش تهیه کنین تا در مسیر پرورش کودک دو زبانه مکمل همدیگر باشن. در نهایت کارتون Bitz & Bob مخصوص کودکان 4 سال ساخته شده ، تا قبل از رسیدنشون به سن مدرسه اونا رو با مسائل مهم و کاربردی آشنا کنه. همچنین در صورتی که در مسیر آموزش زبان به کودک دلبندتون به سوالی برخورد کردین یا مشکلی بود که نیاز به راهنمایی داشتین ، با مشاورین سایت 2 زبانه شو تماس بگیرین تا هر چه بیشتر راهنماییتون کنن و بتونین بطور غیرمسقیم به کودک زبان انگلیسی و مکالمه انگلیسی رو آموزش بدین.