رده سنی
4
4 سال به بالا

دانلود کارتون Barbapapa One Big Happy Family

دانلود کارتون Barbapapa One Big Happy Family ، بچه ها این رو با اسم کارتون بارباپاپا میشناسن و مناسب سنین بالای 4 سال هستش ، که بچه ها رو واقعا عاشق خودش میکنه. انیمیشن بارباپاپا به مدت یکسال تولید و پخش شد ، که در این مدت در 1 فصل عرضه شد. فصل اولش شامل 52 قسمت میشه که هر قسمت از اون در حدود 11 دقیقه است و قراره فرزند شما رو در مسیر پرورش کودک دو زبانه برای 10 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. داستان کارتون Barbapapa درباره خانواده بارباپاپا هستش ، که هر قسمت از اون داستانی آموزشی رو روایت میکنه ، اینکه خانواده در طول روز چه کارهای روزمره ای رو انجام میدن و همچنین ماجراجویی هاشون رو به تصویر میکشه.

 

دانلود کارتون Barbapapa One Big Happy Family زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

علاوه بر اینها انیمیشن بارباپاپا یک خانواده خوشحال و بزرگ بگونه ای ساخته شده که هم جنبه آموزش مسائل جدید رو به کودک داشته باشه و هم بتونه کودک رو در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده ، تا بتونه آموزش زبان انگلیسی بصورت غیرمستقیم رو تجربه کنه. هر قسمت از انیمیشن Barbapapa One Big Happy Family درباره یک موضوع خاصی هست و داستان هر قسمت هم طوری نوشته شده که بتونه یه مسئله مهم رو در اون قسمت به کودک آموزش بده ، که همین باعث رشد و پرورش استعداد کودک میشه. همچنین انیمیشن بارباپاپا دارای مکالماتی به زبان ساده و بچه گانه است که در صورت تکرار میتونه تاثیر بسزایی در پرورش کودک دوزبانه داشته باشه.  بطوری که کودک با تماشای کارتون Barbapapa و داستان شاد و مفرحی که داره ، با مکالمات و جملات انگلیسی آشنا بشه و در ناخودآگاه بدونه که چه زمانی میتونه از این جملات استفاده بشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Barbapapa One Big Happy Family زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون بارباپاپا همون طور که قبلا هم بهش اشاره کردیم مناسب کودکان سنین 4 سال به بالا است که حتما در تهیه این کارتون ، این نکته رو بهش توجه ویژه ای داشته باشین. علاوه بر این در صورتی که فرزند شما از انیمیشن Barbapapa خوشش اومد حتما توصیه میکنیم که کارتون Peppa Pig رو هم براش تهیه کنین که در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم مکمل همدیگه باشن. در آخر هم همه میدونیم که مسیر پرورش کودک 2 زبانه فراز و نشیب های زیادی داره که سایت دو زبانه شو با فعالیت چندین ساله اش همه اینها رو تجربه کرده و مشاورین ما از همه این مشکلات آگاه هستن. پس درصورت داشتن هرگونه سوال حتما از مشاورین کمک بگیرین تا بهترین نتیجه رو کسب کنین.