رده سنی
3
3 سال به بالا

دانلود کارتون Deepa & Anoop

دانلود کارتون Deepa & Anoop ، انیمیشن سریالی جذاب مناسب برای کودکان سنین 3 سال به بالا است که بچه ها اونو با اسم دیپا و آنوپ میشناسن. کارتون دیپا و آنوپ از سال 2022 تاکنون در 2 فصل ساخته شده که جمعا شامل 18 قسمت 25 دقیقه است. این کارتون میتونه فرزند شما رو بمدت 8 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بده. قرارگیری در محیط زبانی که میخواهید فرزندتون اونو یاد بگیره، یک امر بسیار حیاتی است. فقط توجه داشته باشین که برای کارتون ها روزانه بیشتر از 3 ساعت وقت نذارین.

 

دانلود کارتون Deepa & Anoop زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Deepa And Anoop درباره ماجراجویی های دیپا و دوست فیلش آنوپ هست. هر دو شخصیت بسیار خلاق هستن و با کمک هم مشکلات رو به ساده ترین روش ممکن حل میکنن. فرزند شما هم در این ماجراجویی ها و حل مشکلات با اونا همراه خواهد شد. انیمیشن دیپا و آنوپ میتونه بار آموزشی بسیار زیادی برای کودک داشته باشه. هم از لحاظ پرورش کودک 2 زبانه و هم از لحاظ آموزش مسائل مختلفی مثل حل مشکلات. در انیمیشن Deepa & Anoop شخصیت های اصلی از جملات و اصطلاحات پرکاربرد به زبانی بسیار ساده استفاده میکنن ، که در صورت تکرار کارتون میتونه بصورت غیرمستقیم توسط فرزند شما فرا گرفته شود. همچنین کارتون دیپا و آنوپ با شخصیت های صمیمی که داره ، میتونه مسائلی مثل حل مشکلات به ساده ترین شکل، کار تیمی و دوستی رو به فرزندتون آموزش بده و در نهایت باعث رشد و پرورش استعداد فرزند شما بشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Deepa & Anoop زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

دقت داشته باشید که کارتون های وبسایت 2 زبانه شو اکثرا هم بار آموزشی زبان انگلیسی دارن و هم میتونن باعث رشد و پرورش استعداد فرزند شما بشن. پس اگر فرزند شما از کارتون خوشش نیامد ، الزام و فشاری به کودک نیارین. کلی کارتون متنوع دیگه هست که حتما از اونا خوشش خواهد اومد. کارتون Deepa & Anoop همانطور که قبلا گفتیم مناسب سنین بالای 3 سال است. پس اگر میخواهید در زمینه پرورش کودک دوزبانه موفق باشین حتما این نکته رو مد نظر داشته باشید. همچنین اگر سوالی در زمینه آموزش زبان انگلیسی به کودک داشتین ، مشاورین ما همیشه آنلاین هستن تا راهنماییتون کنن.

نظرات

افشین رسولی
فایل زیپ نداره واسه دانلود
2 زبانه شو

فایل زیپ اضافه شد