رده سنی
5
5 سال به بالا
  • فصل 1

دانلود کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum

دانلود کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum ، یک سریال انیمیشنی جذاب برای کودکان بالای 4 سال است و بچه ها با اسم زاویر ریدل و موزه رازآلود میشناسنش. کارتون زاویر ریدل و موزه رازآلود از سال 2019 تاکنون در یک فصل 37 قسمتی عرضه شده است. هر قسمت از این کارتون در حدود 22 دقیقه است و قراره فرزندتون در حدود 14 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره. داستان کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum درباره پسری بنام زاویر و خواهرش یادینا هست که به همراه دوست صمیمیشون برد به ماجراجویی میپردازن. در هر قسمت از این انیمیشن ، مشکلاتی برای شخصیت های اصلی پیش میاد که با کمک هم اونا رو حل میکنن.

 

دانلود کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

انیمیشن زاویر ریدل و موزه رازآلود میتونه از لحاظ آموزشی خیلی برای کودکان مفید باشه، از این جهت که هم در زمینه پرورش کودک دوزبانه به شما کمک خواهد کرد و هم باعث رشد و پرورش استعداد فرزند شما خواهد شد. از جهت آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم میشه گفت که انیمیشن Xavier Riddle and the Secret Museum با مکالمات و جملات پرکاربردی که داره، میتونه بصورت کاملا غیرمستقیم به کودک آموزش بده. اصطلاحات این کارتون در شرایط درست و مناسب استفاده شدن ، که باعث میشن کودک متوجه بشه در چه شرایط و زمانی باید از این جملات استفاده کنه، پس بهترین نتیجه رو خواهد گرفت. اتفاقات و محل های کارتون زاویر ریدل و موزه رازآلود میتونه اطلاعات عمومی کودک رو پرورش بده و باعث رشد استعداد کودک بشه. در طول انیمیشن Xavier Riddle and the Secret Museum فرزند شما کار تیمی رو یاد خواهد گرفت و با تاریخ و مکان های تاریخی زیادی آشنا خواهد شد.

 

تماشای آنلاین کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون زاویر ریدل و موزه رازآلود طبق گفته والدین ، پیام های مثبتی رو به بچه القا میکنه ، که از جمله اون برانگیختن حس کنجکاوی کودک هست ، که باعث میشه چیز های جدید رو تجربه کنه و یاد بگیره. حتما دقت داشته باشید که کارتون Xavier Riddle and the Secret Museum برای کودکان بالای 4 سال مناسبه ، تا بتونه بهترین نتیجه رو در پرورش کودک دو زبانه داشته باشه. پیشنهاد میکنیم که کارتون Daniel Tiger’s Neighborhood رو هم برای فرندتون تهیه و پخش کنید. هر جایی که دچار مشکل شدین یا فکر کردین که دارین مسیر رو اشتباه میرین ، کارشناسان ما هستن تا راهنماییتون کنن ، تا بتونین بهترین نتیجه رو در آموزش زبان انگلیسی به کودک بصورت غیرمستقیم داشته باشین.