رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3
  • Mini Series 1

دانلود کارتون Animal Mechanicals

دانلود کارتون Animal Mechanicals ، این کارتون که بچه ها اون رو با اسم حیوانات مکانیکی میشناسن ، در سال 2007 ساختش شروع شد. بخاطر استقبال کودکان و همچنین بار آموزشی که داشت تا سال 2011 پخشش ادامه پیدا کرد. کارتون حیوانات مکانیکی در طول پخش 5 ساله خودش در 3 فصل تولید شد که جمعا شامل 74 قسمت هست. هر قسمت از این کارتون آموزشی در حدود 22 دقیقه است و قراره فرزندتون رو بمدت 27 ساعت در معرض مستقیم محتوای آموزش زبان انگلیسی قرار بده.

 

دانلود کارتون Animal Mechanicals زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Animal Mechanicals درباره چند حیوان بامزه مکانیکی است که این حیوانات مکانیکی تیرکس، موش، اسب تک شاخ، کومودو و ساسکواچ هستند. هر قسمت از این کارتون شامل چالش ها و کارهایی هست که شخصیت های کارتون باید انجامش بدن ، و فرزند شما با این شخصیت ها در حل مشکلات و چالش ها همراه خواهد بود. انیمیشن حیوانات مکانیکی به فرزند شما علاوه بر آموزش غیرمستقیم زبان انگلیسی ، کار تیمی رو هم آموزش خواهد داد. چرا که هر شخصیت با داشتن قدرت مخصوص به خودش ، با بقیه همکاری میکنه تا مشکلات رو حل کنه. پس این کارتون جزو کارتون های آموزشی هست که میتونین با تهیه اون با یک تیر 2 نشان بزنین. لغات و مکالمات بکار رفته در انیمیشن Animal Mechanicals در ناخودآگاه فرزندتون خواهند موند و با تکرار کارتون ، این لغات در ذهن کودک ماندگار میشه ،  تا در شرایط مناسب و خاص خودش بتونه ازشون استفاده کنه. در پرورش کودک دوزبانه باید صبور باشین و بعد از مدتی خودتون نتیجه تماشای این کارتون ها رو با چشم خودتون خواهید دید.

 

تماشای آنلاین کارتون Animal Mechanicals زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

همچنین طبق تحقیقات ما از والدین ، در کارتون حیوانات مکانیکی مسائل دیگری مثل دوستی، حل مشکلات و کار گروهی رو هم به کودک آموزش میده و با بررسی دقیق این کارتون میتونیم بگیم که دانش قبل از مهدکودک رو به کودک آموزش میده و باعث رشد و پرورش استعدادش میشه. انیمیشن Animal Mechanicals برای کودکان بالای 3 سال تولید شده که باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشین. همچنین وبسایت 2 زبانه شو کارتون Dino Ranch رو هم برای شما توصیه میکنه که تهیه کنین. اگر هم مشکل یا سوالی درباره پرورش کودک 2 زبانه دارین حتما از مشاورین ما کمک بگیرین.