رده سنی
5
5 سال به بالا

دانلود کارتون Doug Unplugs

دانلود کارتون Doug Unplugs ، یک سریال انیمیشنی است که ساخت آن در سال 2020 آغاز شده و تاکنون ادامه یافته است. بچه ها اونو با اسم داگ از برق جدا میشود میشناسن. کارتون داگ از برق جدا می شود تا کنون در 2 فصل تولید شده که سرجمع شامل 26 قسمت میشه. هر قسمتش 23 دقیقه است و این یعنی قراره فرزند شما 10 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره. توصیه وبسایت 2 زبانه شو به شما اینه که نذارین مدت زمان پخش کارتون ها در یک روز بیشتر از 3 ساعت بشه.

 

دانلود کارتون Doug Unplugs زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Doug Unplugs درباره یک ربات بامزه به نام داگ هست که عاشق ماجراجویی هستش. در حالی که سایر ربات ها  کارهای روزمره خودشون رو انجام میدن، داگ خودش رو از شارژ میکشه و در دنیای انسان ها ماجراجویی میکنه. داستان اصلی کارتون داگ خودشو از شارژ میکشه ، برگرفته شده از یک کتاب بچگونه با همین اسمه. انیمیشن Doug Unplugs یک انیمیشن بسیار آموزنده است که میتونه شما رو در پرورش کودک دو زبانه کمک کنه. چون هم قادره به فرزند شما آموزش زبان انگلیسی بده اونم غیرمستقیم و هم نکات و مسائل زیادی رو یادش بده. مکالمات و جملات بکار رفته در انیمیشن داگ از برق جدا می شود میتونه در صورت تکرار ، کاملا توسط فرزند شما یاد گرفته بشه و در شرایط مناسبش توسط فرزندتون استفاده بشه.

 

تماشای آنلاین کارتون Doug Unplugs زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

و هم اینکه در انیمیشن Doug Unplugs ، داگ با ماجراجویی هاش و انجام دادن کارهای مختلف مثل دوچرخه سواری، رفتن به مزرعه، انجام کارهای داوطلبانه و ... کلی چیز رو یاد میگیره و فرزند شما با همراهی اون با همه این مسائل آشنا خواهد شد. حتما توصیه میکنیم که اگر فرزندتون از این کارتون خوشش اومد ، کارتون Spidey and His Amazing Friends رو هم براش تهیه کنین. در نهایت این نکته رو هم در نظر بگیرین که کارتون Doug Unplugs مناسب کودکان با سنین 4 سال به بالا است و اگر فرزندتون سنش کمه ، سراغ کارتون هایی برین که مناسب سنش هستند.