رده سنی
5
5 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Archibald's Next Big Thing

دانلود کارتون Archibald's Next Big Thing ، بچه ها این کارتون رو با اسم شاهکار بعدی آرچیبالد میشناسن و واقعاً عاشق تماشا کردنش هستن. به دلیل استقبال بچه ها از کارتون شاهکار بعدی آرچیبالد ، پس از پایان سری اولش، سری دوم نیز براش با عنوان کارتون Archibald's Next Big Thing Is Here ساخته شد. اما در این پست قراره که درباره سری اول صحبت کنیم و سری دوم هم در یک پست جداگانه قرار داده شده است. کارتون Archibald's Next Big Thing در طول پخش 2 ساله خودش ، در 2 فصل تولید شد که جمعا شامل 26 قسمت 24 دقیقه ای است. این کارتون فرزند شما رو بمدت بیش از 10 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار میده.

 

دانلود کارتون Archibald's Next Big Thing زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

دقت داشته باشید که تکرار در پخش انیمیشن شاهکار بعدی آرچیبالد امری حیاتی است، پس صرفا به اینکه پخش کارتون کامل شد ، اکتفا نکنید و در طول روزهای آینده، پخش تکراری اونو حتما داشته باشید. داستان انیمیشن Archibald's Next Big Thing درباره ماجراجویی های یک جوجه بنام آرچیبالد هست و کنجکاوی های اونو به تصویر میکشه. این انیمیشن میتونه لغات و جملات انگلیسی رو بصورت کاملا غیرمستقیم به فرزندتون آموزش بده و در مسیر پرورش کودک 2 زبانه شما رو یاری برسونه. انیمیشن Archibald's Next Big Thing قراره حس کنجکاوی و اشتیاق فرزندتون رو برانگیزه ، تا هم بتونه دوستای جدیدی برای خودش پیدا کنه و هم ماجراجویی کنه و چیزهای جدیدی یاد بگیره و هنگام مشکلات ، رفتار شخصیت اصلی به فرزند شما یاد میده که چطور در مواجهه با مشکلات عمل کنه.

 

تماشای آنلاین کارتون Archibald's Next Big Thing زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

از ماجراجویی فرزندتون نترسید، چون بچه ها با ماجراجویی و بازی هستش که چیزهای زیادی رو یاد میگیرن. پس تا جایی که میتونین جلوی ماجراجویی های فرزندتون رو نگیرید و فقط سعی کنید روی اونها نظارت کافی رو داشته باشید و از افراط و تفریط جدا خود داری کنید. دقت داشته باشید که کارتون Archibalds Next Big Thing مخصوص کودکان بالای 5 سال تهیه شده و مناسب این سنین است. همیشه به شرایط سنی کارتون های وبسایت 2 زبانه شو دقت کنید ، تا در پرورش کودک دوزبانه موفق باشید و هر جا هم سوالی داشتین حتما از طریق کانال های ارتباطی با مشاورین ما تماس بگیرید.