رده سنی
2
2 سال به بالا
  • بخش 1
  • بخش 2
  • بخش 3
  • بخش 4

دانلود کارتون Cry Babies Magic Tears

دانلود کارتون Cry Babies Magic Tears ، این کارتون که بچه ها با اسم کارتون کرای بیبی یا کرای بیبیز هم اونو میشناسن ، دنیایی از بچه کوچولوهای شیطون و بامزه هست که خیلی هم بازیگوش هستن. این کارتون ساختش در سال 2018 آغاز شده و تا الان هم ادامه پیدا کرده است. انیمیشن کرای بیبی اشک های جادویی تاکنون در 3 فصل تولید شده که بترتیب شامل 12، 12 و 3 قسمت هست ، که هر قسمتش تقریبا 6 دقیقه است.

 

دانلود کارتون Cry Babies Magic Tears زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

کارتون Cry Babies درباره چند تا نوزاد بازیگوش به اسم های لالا، لیدی، کانی، جنا، نالا، لیا و داتی هست که با هم زندگی میکنن وقدرت تخیل خیلی قوی ای دارن. هر روز یه ماجراجویی جدید دارن و چون نوزاد هستن گاهی توی بعضی شرایط میزنن زیر گریه. اما یه تفاوتی هست، چون اونا توی دنیای جادویی هستن ، پس فقط برای خوشحالی، هیجان و دوست داشتن گریه میکنن و اشک هاشون قدرت خاصی رو به همراه داره. هر قسمت از انیمیشن Cry Babies Magic Tears یه ماجراجویی متفاوت و یه نکته آموزشی متفاوت داره ، که موضوع خاصی رو شامل میشه. به عنوان مثال در یک قسمت تولد رو معرفی میکنه ، در یک قسمت ماجراجویی درباره پرواز کردنه و یه بار آب و هوا رو معرفی میکنه. در کل در این کارتون پر است از معرفی مسائل جدید و ماجراجویی درون اونا. فرزند شما هم با شخصیت های ماجراجوی کارتون همراه خواهد شد و هم با این موضوعات آشنا خواهد شد و هم زبان انگلیسی رو بصورت غیر مستقیم یاد خواهد گرفت.

 

تماشای آنلاین کارتون Cry Babies Magic Tears زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

طبق نظرات والدینی که کارتون کرای بیبیز رو برای فرزندانشون تهیه کردن ، این کارتون میتونه بسیار آموزنده باشه و علاوه بر اون ، بدلیل بکارگیری رنگ ها و متریال های متنوع ، باعث میشه کودک جذب کارتون بشه و با مسائل زیادی که توی کارتون معرفی میشن آشنا بشه. هر قسمت از کارتون Cry Babies Magic Tears مناسب کودکان 2 ساله هستش و اگر فرزندتون 2 سالش شده پس در تهیه این کارتون شک نکنین و سریعا اونو برای فرزندتون تهیه و پخش کنین. در ضمن اگه فرزندتون از این کارتون خوشش اومد ، پیشنهاد میکنیم کارتون Caillou رو هم براش تهیه کنین. فقط سعی کنین کارتون ها رو با علاقه تماشا کنه و از طرف شما اسراری بر تماشای کارتون نباشه تا بتونین در پرورش کودک 2 زبانه موفق باشین.