رده سنی
3
3 سال به بالا
  • فصل 1
  • فصل 2
  • فصل 3

دانلود کارتون Angelina Ballerina The Next Steps

دانلود کارتون Angelina Ballerina The Next Steps ، ساخت این کارتون از سال 2009 شروع شد و محصول مشترک کشورهای انگلستان و آمریکاست و تا سال 2010 ادامه پیدا کرد. کارتون آنجلینا بالرینا مخصوص کودکان 3 ساله تولید شده ، که با داستان بچگانه اش ، هم بچه ها رو سرگرم میکنه و هم با سرگرمی زبان انگلیسی رو بهشون بصورت غیرمستقیم آموزش میده. انیمیشن آنجلینا بالرینا در طول مدت پخش خودش ، در 4 فصل عرضه شد که هر فصلش شامل 10 قسمت هست. این کارتون کلا شامل 40 قسمت میشه و هر قسمت از اون در حدود 28 دقیقه است ، که این یعنی قراره فرزند شما با تماشای کارتون Angelina Ballerina به مدت 18 ساعت در معرض مستقیم زبان انگلیسی قرار بگیره.

 

دانلود کارتون Angelina Ballerina The Next Steps زبان اصلی در وب سایت دوزبانه شو

داستان کارتون Angelina Ballerina: The Next Steps درباره دختری شجاع بنام آنجلیناست که وارد مدرسه میشه و در اونجا نمایش خودش رو راه میندازه و وارد آکادمی باله میشه. داستان این کارتون برپایه موسیقی هستش ، که کودک رو با مفاهیم کلی آشنا میکنه. کارتون آنجلینا بالرینا محتوای آموزشی پرباری داره که هم به کودک زبان انگلیسی رو بصورت غیرمستقیم آموزش میده و هم در مسیر پرورش کودک دوزبانه شما رو یاری میرسونه. چونکه لغات استفاده شده در شرایط مناسب و در زمان مناسب ارائه میشن ، باعث میشه کودک با شنیدنشون ، اونها رو راحت تر به خاطر بسپاره. انیمیشن Angelina Ballerina The Next Steps از لحاظ آموزش موسیقی بسیار خوب عمل میکنه و کودک خردسال رو با مفاهیم پایه موسیقی و انواع سبک های موسیقی آشنا میکنه ، تا درک بهتری از موسیقی داشته باشه. دوران کودکی مهم ترین زمان برای کشف استعداد کودک هستش و با این کارتون میتونین علاقه و استعداد فرزندتون رو بخوبی و خیلی سریع بشناسین ، که میتونین برای کمک گرفتن با مشاورین ما تماس بگیرین.

 

تماشای آنلاین کارتون Angelina Ballerina The Next Steps زبان انگلیسی در وب سایت دوزبانه شو

علاوه بر این در هر قسمت آنجلینا ، یک درس مهم زندگی میگیره و باهاش آشنا میشه ، که فرزند شما هم با همراهی با اون با این درس های زندگی آشنا میشه. همچنین داستان دوستی، سخت کوشی، حل مشکلات و همکاری گروهی رو هم ترویج میده ، که باعث میشه فرزند شما در آینده با یاد گرفتن این موضوعات موفق تر عمل کنه. کارتون Angelina Ballerina The Next Steps برای کودکان 3 سال به بالا تولید شده واگر فرزند شما از این کارتون خوشش اومد ، حتما کارتون Stella and Sam رو هم براش تهیه کنین. در صورت داشتن هرگونه سوال و مشکل با مشاورین ما تماس بگیرین.